Examenplein.nl

Examenkandidaten ontmoeten elkaar op examenplein.nl

Aankondiging

Bij het plaatsen van een reactie: houd de regels in acht en respecteer ieders mening!

#1 Friday 02 October 2009 03:03:54

zima
Beginnend forum lid
Bijdragen: 3

NHA vastgoed economie

Ik ben aan het leren voor vastgoed economie en volg de studie via NHA. Wie vindt ook dat het syllabus BAGGER is?? Zoveel type en rekenfouten in een syllabus is niet normaal meer. Veel info is ook achterhaald en heeel kort door de bocht. Uitleg is zeer summer, ronduit slecht en soms niet eens te begrijpen. Als je het onderwerp googled krijg je een duidelijker uitleg. Ik heb een klacht ingediend bij NHA. Wie heeft soortgelijke ervaring met NHA of is juist zeer tevreden (dan wil ik wel weten waarom). Gr zima

#2 Friday 02 October 2009 12:13:16

Bianca van den Berg
Super forum lid
Bijdragen: 1087

Re: NHA vastgoed economie

Klagen heeft geen zin bij NHA. Hun antwoord blijft: NHA heeft het hoogste percentage geslaagden.
Na tig keer klagen, heb ik het opgegeven en aanvullend studiemateriaal gekocht om wijs te worden uit hun abracadabra (vooral FFT en VE).
Alleen over de docent van Bouwkunde was ik zeer te spreken. Ondanks het insturen per post, kreeg ik het sneller terug dan via de mail naar andere docenten.

#3 Friday 02 October 2009 15:09:58

Bakkertje
Super forum lid
Bijdragen: 1020

Ik neem aan dat je onze vriend Dhr lockefeer hebt voor je huiswerk tonguetonguetonguetongue

Toch raad ik je aan om een klacht in te dienen tegen deze man, want hoe meer er klagen des te eerder er een lampje gaat branden.

M.b.t tot het studie materiaal heb je in principe genoeg aan de syllabus als je even over de foutjes heen leest, en met de oud examens aan de slag ga.
Die 2 samen zullen je voorzien in alle kennis die je nodig hebt.

Uiteraard kan je vragen hier leggen die je niet snapt maar gebruik ook zeker de zoek funktie van het forum en je zul zien dat er een berg aan informatie naar boven komt drijven rond dit onderwerp.
We zijn er heel intensief mee bezig geweest in het verleden.

Sterkte Zima

#4 Thursday 08 October 2009 17:45:05

zima
Beginnend forum lid

De NHA moet gewoon mijn geld terugstorten! Heb alle fouten van de eerste 3 hoofdstukken op een rijtje gezet, dat waren er 30!!!!!!!!! Heb boek van Wolters gekocht, veel goedkoper en veel beter, heb examen dan ook gehaald. Maar dit zeker niet door NHA!

Kreeg wel bij examen een rekenmachine waar ik geen negatieve getallen kon intikken (of kon knop niet vinden), vond dit zeer vervelend. Heeft iemand anders dit ook ervaren? Gr.

#5 Thursday 08 October 2009 17:54:09

J Bouma
Super forum lid
Bijdragen: 260

Beste lezer,
Een paar jaar terug was er alleen nog maar een website www.makelaarsinopleiding.nl . Daar werden toen ongeveer alle oude examenvragen rondgemaild. De SVM heeft dat natuurlijk liever niet en daar blijkbaar een eind aan willen maken met een eigen website examenplein. Waar trouwens te pas en te onpas overal maar vermelding wordt gemaakt.

Waarom deze informatie?

Omdat de "oude"website (die overigens nog steeds bestaat) VOL werd gemaild door wanhopige studenten. Vooral van NHA en LOI (waar je immers geen of nauwelijks normaal onderwijs krijgt) en IPD. Dat krijgen we hier dus nu weer. De geschiedenis herhaalt zich! Misschien nog eens een idee om de goede en slecte opleiders eens te belichten?

#6 Friday 09 October 2009 13:26:02

zima
Beginnend forum lid

Beste Bouma,

Je hebt helemaal gelijk, ook ik vind dat dat SVM NIVO een onderzoek moet doen naar opleiders. En daaruit een advies geven van goeie en slechte opleiders. Ik heb de SVM gebeld en klacht geuit over NHA maar het enige wat zei zeggen is dat zij niet verantwoordelijk zijn voor externe opleiders....

#7 Friday 09 October 2009 15:46:12

Bakkertje
Super forum lid
Bijdragen: 1020

En dat klopt ook SVM kan niet ingrijpen m.b.t "opleiders"

POLL

Opleiden en examineren moet gescheiden zijn
  • Vind ik belangrijk
  • 4% - 1

• Wat een onzin
  • 22% - 5

• Maakt me niet uit
  • 13% - 3

• natuurlijk, onafhankelijke toetsing is een must
  • 59% - 13

• Totaal: 22
Laat je stem horen!

Laatste reacties

Bijles FFT omgeving Amsterdam
Bekijk reacties

Samenvattingen, proefexamens & overig materiaal
Bekijk reacties

Het Examen WOZ-Taxateur (aanvullende theorie)
Bekijk reacties

Beste opleider?
Bekijk reacties

WOZ-Waarde Berekenen
Bekijk reacties

Nieuwste Topics

Boeken JA2
Bekijk topic

Wft schade bedrijven
Bekijk topic

Het Examen WOZ-Taxateur (aanvullende theorie)
Bekijk topic

Proeftoetsen FT en JA2
Bekijk topic

Info Aanvullende theorie wonen
Bekijk topic

Bulletin Board voettekst